Неділя
19.05.2024
00:56
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Веселковий світ знань
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [1]
Виховна робота [4]
Навчальна робота [3]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 8
Показано матеріалів: 1-8

Рекомендації з полегшення процесу адаптації дітей до школи.
Виховна робота | Переглядів: 467 | Додав: kravcova | Дата: 07.07.2015 | Коментарі (0)

Готуємося до школи
Навчальна робота | Переглядів: 975 | Додав: kravcova | Дата: 18.04.2015 | Коментарі (0)

КАК ПОМОЧЬ ДЕТЯМ НАУЧИТЬСЯ ЛЮБИТЬ СВОИХ РОДИТЕЛЕЙ
Виховна робота | Переглядів: 484 | Додав: kravcova | Дата: 09.11.2014 | Коментарі (0)

У статті розкривається  суть виховання толерантності у молодших школярів, його проблеми та недоліки на сучасному етапі. Розглядаються критерії, які є визначними у вихованні толерантності учнів початкових класів.

Ключові слова: ціннісне ставлення,  виховання,  «толерантність», «співпраця», морально – етичне виховання.

Виховна робота | Переглядів: 2766 | Додав: kravcova | Дата: 22.09.2014 | Коментарі (0)

Поради психолога

Виховна робота | Переглядів: 647 | Додав: kravcova | Дата: 02.06.2014 | Коментарі (0)

Все девять приёмов фантазирования (их ещё называют приёмами формообразования или трансформации формы) сводятся к двум моделям перехода от известного объекта (выбранного главного объекта) к фантастическому образу. 

Навчальна робота | Переглядів: 798 | Додав: kravcova | Дата: 13.04.2014 | Коментарі (0)

Щоб привчити учнів до креативного (творчого) мислення ,ми повинні насамперед  спонукати дітей до нього . Це означає , що ми не просто нав’язуємо виконати якесь завдання, а, включивши учня у відповідну діяльність , гарантувати мотив . Процес створення будь-якого завдання проходить такі етапи : мотив , відчуття завдання , внутрішня програма  дії і її реалізація , планування висловлювання в конкретній формі. Все, що ми робимо, ми виконуємо з якоюсь метою і для чогось (мотив).

Навчальна робота | Переглядів: 3003 | Додав: kravcova | Дата: 13.04.2014 | Коментарі (0)

 На початку XXI століття в теорії і практиці навчання особливо гостро стоїть питання про розвиток творчих здібностей молодших школярів. Аналіз І існуючої традиційної практики початкової освіти свідчить про те, що головним для вчителів є формування в молодших школярів знань, умінь і навичок, а творчий розвиток залишається поза їхньою увагою. Іншими словами, в масовій практиці початкової школи практично відсутня спеціальна цілеспрямована, систематична робота, спрямована на розвиток творчості учнів. Багато хто з вчителів та батьків вважають: що, якщо дитина буде знати предмет-буде й розвиненою. Якщо це так, то виникають інші питання: „Чому діти, які добре молодіють правилами орфографії, не вміють грамотно писати?" „Чому діти, які гарно пишуть контрольні роботи з математики, не можуть розв'язати задачу з логічним навантаженням?" „Чому учні, котрі знають багато віршів і вміють відтворити текст, не вміють застосовувати свої знання в нестандартній ситуації?"

Мої статті | Переглядів: 793 | Додав: kravcova | Дата: 11.04.2014 | Коментарі (1)

Форма входу

Пошук

Друзі сайту