Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
|
Рекомендації з полегшення процесу адаптації дітей до школи. |
КАК ПОМОЧЬ ДЕТЯМ НАУЧИТЬСЯ ЛЮБИТЬ СВОИХ РОДИТЕЛЕЙ |
У статті розкривається суть виховання толерантності у молодших школярів, його проблеми та недоліки на сучасному етапі. Розглядаються критерії, які є визначними у вихованні толерантності учнів початкових класів.
Ключові слова: ціннісне ставлення, виховання, «толерантність», «співпраця», морально – етичне виховання. |
Все девять приёмов фантазирования (их ещё называют приёмами формообразования или трансформации формы) сводятся к двум моделям перехода от известного объекта (выбранного главного объекта) к фантастическому образу. |
Щоб привчити учнів до креативного (творчого) мислення ,ми повинні насамперед спонукати дітей до нього . Це означає , що ми не просто нав’язуємо виконати якесь завдання, а, включивши учня у відповідну діяльність , гарантувати мотив . Процес створення будь-якого завдання проходить такі етапи : мотив , відчуття завдання , внутрішня програма дії і її реалізація , планування висловлювання в конкретній формі. Все, що ми робимо, ми виконуємо з якоюсь метою і для чогось (мотив). |
На початку XXI століття в теорії і практиці навчання особливо гостро стоїть питання про розвиток творчих здібностей молодших школярів. Аналіз І існуючої традиційної практики початкової освіти свідчить про те, що головним для вчителів є формування в молодших школярів знань, умінь і навичок, а творчий розвиток залишається поза їхньою увагою. Іншими словами, в масовій практиці початкової школи практично відсутня спеціальна цілеспрямована, систематична робота, спрямована на розвиток творчості учнів. Багато хто з вчителів та батьків вважають: що, якщо дитина буде знати предмет-буде й розвиненою. Якщо це так, то виникають інші питання: „Чому діти, які добре молодіють правилами орфографії, не вміють грамотно писати?" „Чому діти, які гарно пишуть контрольні роботи з математики, не можуть розв'язати задачу з логічним навантаженням?" „Чому учні, котрі знають багато віршів і вміють відтворити текст, не вміють застосовувати свої знання в нестандартній ситуації?" |
|
|
Форма входу |
|
|
Пошук |
|
|
Друзі сайту |
|
|
|